Επιστροφή
Πολιτική Επιστροφών
Μπορείτε να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα ελαττωμένα ή μη προϊόντα που εμπίπτουν σε μία από τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Α. Επιστροφές προϊόντων λόγω λανθασμένου προϊόντος
Στην περίπτωση που σας αποστείλουμε λανθασμένο προϊόν, άλλο από αυτό που επιλέξατε κατά την παραγγελία σας, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν με την ίδια μεταφορική εταιρία της παραλαβής, και θα σας αποστείλουμε το σωστό προϊόν. Σε αυτή την περίπτωση δεν επιβαρύνεστε με κανένα κόστος αποστολής από και προς την Εταιρία μας.
Β. Επιστροφές ελαττωματικών κατά την παράδοση (DOA) προϊόντων
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (Dead on arrival - DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ακολουθείται η διαδικασία:
- Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από εσάς ελαττώματος
- Σας αποστέλλεται νέο ίδιο προϊόν ή αν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, παρόμοιο σε ποιότητα και τιμή προϊόν
- Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή του προϊόντος σε εμάς, όσο και για την επαναπροώθηση του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την Εταιρία μας
Γ. Επιστροφές προϊόντων λόγω μη εύρεσης του παραλήπτη
Σε περίπτωση που τα προϊόντα φτάσουν στον προορισμό του παραλήπτη και δεν είναι δυνατή η επικοινωνία με τον παραλήπτη, τα προϊόντα θα επιστραφούν σε εμάς και το κόστος των μεταφορικών ή εξόδων εκτελωνισμού ή άλλων εξόδων μεταφοράς, θα παρακρατηθεί από το ποσό επιστροφής στον πελάτη.